czwartek, 26 lipca 2012

Klon CALI

Udało mi się zrobić pierwszego klona. Przygotowanie form z gipsu zajęło mi tydzień czasu. Niestety prototyp trochę ucierpiał na tym zabiegu i muszę go poprawić. Zużyłam 5 kilo gipsu. Parę form mi nie wyszło, więc jeżeli też chciałbyś kiedyś robić coś takiego to bezpieczna ilość gipsu to właśnie 5 kilo :)


Klon także jest zrobiony jak prototyp z masy polimerowej Puppen Fimo Miniature. W tej chwili nie jest jeszcze pomalowany i nie ma oczu, które wstawię na stałe. Zrobienie nowej lali z form zajęło mi około 4 dni.




2 komentarze:

  1. jezu podziwiam!!! Super prace, sam zamirzam kupic sobie jaką masę fimo samoschnąca i zrobić takiego miniaturowego ludka!! Tylko inną techniką!
    Super:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie jakaż to technika :)

    OdpowiedzUsuń